Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2010 16:42 - Жената през очите на един мъж?Психо-физио-социален портрет на българката (част 1-ва)
Автор: bbc Категория: Тя и той   
Прочетен: 3343 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.01.2010 00:11


image          

           Тя е родена в Сакарските подножия.Завършила е средно училище по текстил и обработка на кожени изделеия.Чула е от по големите каки ,че живота в големия град е като във филмите и клиповете на местния етнокултурен канал..Купува сак от понеделнишкия битак.Слага няколко чифта поразпънати от местните юнаци прашки.Парфюмчета и дезодорантчета ,който гарантирано ще изгонят нахалните четирикраки ,двукраки,летящи и всякакви други същества в бъдещата квартира.Задължително е и онова боди дето показва и някоя друга гръдна прелест.Фланелка ,която така и не успява да скрие ,натрупаните удоволствия от последното коледно прасе.Следва билет за столицата.Чуване на задължителните мамини и бабини съвети.Пътуване изпълнено с радост от раздялата , с досадното дворче,с искащата  да знае всичко и несекващата на съвети баба.
  Следва посрещане от отколешна приятелка на автогарата.Сутришното "Позвънете".Подчертаването на самостоятелни стаи до 120 лева,със или без прикрепена към тях 92 годишна бабичка.После купуване на ваучер,за да се прозвънят всички търсещи барманки ,сервитьорки,продавачки на дюнери ,защо не някоя друга секретарска работа в непретенциозен офис за изкупуване на метали.Всичко върви както трябва да бъде.Стаята е налице.Работата също.Може и повече ,но засега и това не е лошо.Какво му трябва още на човек.Да не усеща самота,да има другар,както му казват.Е това засега липсва,но.....Изминали са седмица две.Пък и тялото вече започва да роптае.Пращане на смс до вярната дружка.Нещо да поразпуснат ако има как.Що пък не и някой младеж в компанията.Че нали сега му е времето.Тук някъде съдбата намесва и мен.Нейната приятелка пък е приятелка на една моя бивша приятелка ,която се сеща за мен мяркайки ме ,случайно от трамвая.Местен софийски естет ,за който няма нищо чуждо в столичния живот,културен ,амбициозен,познаващ до съвършенсто женската психика и успяващ да бъде верния компаньон.На всичкото отгоре симпатичен.Абе става с две думи.Връзката е въпрос на техника и нищо повече.
  И ето ни компанията.Аз и тя.Приятелката с приятеля и.Срещата е пред МОЛ-а.Тя е на около 20 години, висока около 165см,тегло на око около 58.Казва се Мил"иена.Иска да види на живо Преслава ,иска го и то веднага.Няма как.Изхвърлям кутийката с арт предпочитанията си в първия кош и тръгвам.Бързо намираме къде е купона.
  Вътре мургави музиканти загравят публиката с 9-8 -ми,7-8-ми ,с всичко което кара отрудените крачета да потропват под масата,или да се появят вълнички по дрешките от напиращата силиконова или мастопатийна плът.Викаш "Разпутин" идва "Търговище" все тая.Докато ,чакам сервитьорката си задавам въпроса ,всъщност защо съм тук.Повода е ясен.Сега да намеря причините,заради ,които да остана в следващите 3 часа или недай Боже повече.Под предлога за силния шум се засуквам като червей към компанията си отредена ми за мен.Казвам нещо ,което веднага забравям.После пак.Следва друга ,трета водка.Девойчето не е лошо,по дяволите.Циците са добре.Дупето все още във формата ,която е придобило от от дълги години търкане пейката на селското стъргало.И това ще мине както казва Буда. Аз съм в разгара си.Всичко,което кажа е смешно.Винаги съм прав и всичко е точно така.Поне така ми казват отсреща.Симпатиите вече се разливат навсякъде ,по непрания с години диван ,върху неотсервираната с часове маса,по всяка усмивка,по всичко .Очите ми вече не са така взискателни.А и тези апетитните тестостеронопроизводители  по дансинга .Ах,ах!Няма как ще запиша в тефтерчето нещо ново.Реших го.Девойката живее в Обеля ,а аз на центъра.Хайде сега пък не сме толкова безчовечни  да оставим момичето да се набута с 10 лева за такси.В къщи е топло уютно ,има за пиене ,има баня със всичко необходимо.Има легло голямо ,има и голям диван.И малко столче за напреднали.Всичко има.Любов да има само. 
   Вече сме на терена.Трябва да се пие алкохол и то веднага.Иначе лошо.Пием,смеем се.Аз съм свойски близо.На една ерекция разстояние.Притичвам бързо до банята,заливам се с  гелове ,благоуханни,с различни PH-та,с мускус,с хималайски любовни билки,тоалетни води на съблазанта пасти за зъби лекуващи дори рак  и всичко което трябва да употреби съвременния мъж в 5 сутринта,следва бързо изплакване ,слагане на новото бельо и отново на дивана.Е вече не е ли време.Какво чака.Ех мамка му излязох от ритъм ,ами сега.Момичето се сети,че аванса закъснява вече седмица.Бабата си иска наема.Че и сметка за ток и дала дето на село се плаща от Великден до Великден.Пътува гратис,яде кюфтета "Фантазия" за 0.40 ст от близкия супермаркет.Нещата отиват на зле.Абе я да се притисна по близо.Аха.Странна миризма на неприбирал се от 24 часа човек.Лека реплика на Бонукс долавям.От парфюма гризачоубиец не е останала и следа.Лака по ноктите е като боята по изоставената Волга пред блока.Придърпвам телцето още по близко.Вече няма накъде.Започвам да говоря по цинично,да рисувам ,образи на жени,които ми харесват,като задължително включвам и нейния,че да не избяга точно накрая.Започвам да и  приписвам черти,добри разбира се,които тя няма и за съжаление никога не може да има.Трябва да бъда оригинален.Ще сменя леко.Започвам да разказвам за Мартин Лутър Кинг,за какво съм чел в списание Егоист някога,за структурата на Федералния резерв.Опа но тя заспива.........Търся трескаво Сигнал +.......Наема е забравен.Заплатата е оставена в Божийте ръце.Тока,......е че бабите ни все на ток са били и без това може.Внимание започваме!!
      Бърза целувка.После по бавна и страстна като към любовта на живота ми.Език проверяващ за счупени зъби из цялата устна кухина.Ръка опипваща всичко което излъчва 37 градуса темепература наоколо.
  Започваме разкомплектоването.!Фланелката е лесна.Идва сутиена.Тип закопчаване за мен неизвестен.Хахо-хихи,и той изчезва.Обожаааааавам миризмата на немита гръд.По надолу.Леко омазнени дънки.Опа!Показаха се прашки.Супер.Нещата влизат в съвсем истинската си част.Ами сега!?Да бръкна ли или да не бръкна.Беше ли до банята,опитвам се да си спомня.Всъщност вече няма значение.Либидото е в неизчислим параметър,скъпата ми химикалка нетърпеливо се търкаля до тефтерчето.А аз защо още съм с дрехите.Бързам да се представя в целия си блясък.Депилиран,епилиран,татуиран,надлежно оросен и намазан,благоуханен мускулно-еректирал...ето това съм аз.Ще и покажа аз сега какво значи мъж.Истински!!Запооооочваме леко като в Дива Орхидея,преминаваме бурно като в немски хардкор Тя е като робиня.Изпълнява всяка моя приумица.Аз съм в тотален телесен възторг.От себе си разбира се. .Абе ,не е много в час.Но на кой му се занимава да учи точно сега.Тя е една от многото,а аз искам единствената и неповторимата.Както всеки мъж разбира се.Време е да сложим край.100 минути малко ли са.Със сигурност е възхитена.Ако не е заспала вече.
    Сега ще трябва да се отървем бързо .Да измислим как.Вдигам телефона,говоря си сам ,извинявам се ,че ще закъснея за срещата след 15 мин.Започвам да ставам притеснен.Да потичвам из стаята,обещавайки как още тази вечер ще се обадя отново.Как всичко беше толкова хубаво,че само природен катаклизъм ,може да осуети бъдеща среща.Обяснявам как да стигне най-бързо до работа.Наляво,надясно,трета пряка,после нагоре,надолу насам натам и аз незнам къде я пращам ама да се маха по бързо.Спи ми се ужасно.Искам да забравя тази нощ.Мамка му!!!


Тагове:   портрет,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bbc
Категория: Други
Прочетен: 137755
Постинги: 10
Коментари: 134
Гласове: 98
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930